ROOT

STATUT SP3 Leszno

Zarządzenie Statut 2025

Statut SP3 2025

Statut 2022 r.

Aneks do Statutu 

.

  

Sprawozdanie finansowe za rok 2024  

 

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/14

 

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/13

Sprawozdania finansowe za rok 2022

Sprawozdanie finansowe jednostki zostało umieszczone na stronie;

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/7

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/10

sprawozdanie finansowe jednostki zostało umieszczone na stronie 

 

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/8

sprawozdanie finansowe jednostki zostało umieszczone na stronie 

 

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/9

 

http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/10

Statut Szkoła Podstawowa nr 3 w Lesznie 2022r.

 

 WSTĘP:

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Lesznie  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r.  o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony internetowej  Biuletyn Informacji Publicznej : BIP – Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Lesznie http://bip.sp3leszno.pl/

 

Data publikacji strony internetowej: 2019-05-20

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-11-23

 

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ:

 

Strona jest czesiowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

·        pliki PDF, DOC itp. – redaktor stara się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzić teksty bezpośrednio w serwisie,

·        brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i grafik,

·        filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,

·        nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktora serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

·        pochodzą z różnych źródeł,

·        opublikowane zostały w oparciu o zasady w innej instytucji,

·        opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

 

 

UŁATWIENIA JAKIE POSIADA STRONA:

 

·        odpowiedni kontrast,

·        możliwość powiększania wielkości liter na stronie,

·        moduł wyszukiwania,

·        fokus wokół elementów nawigacyjnych,

·        skróty klawiszowe – na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych.

·        Tryb nocny.

 

Deklarację sporządzono 2020-10-05

 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Lesznie.

 

 

DODATKOWE INFORMACJE ORAZ ZAPISY SKRÓTÓW KLAWIATUROWYCH:

 

Podmiotowa strona BIP  została zaprojektowana tak, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać używając różnych systemów operacyjnych i różnych przeglądarek. Dla osób słabo widzących przeznaczona jest wersja tekstowa oraz wersja o zwiększonym kontraście. Możliwa też jest zmiana wielkości czcionki tekstu w opublikowanych informacjach.

Oprócz myszki na po stronach można się poruszać za pomocą klawiatury. Klawisz "TAB" przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy SHIFT+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Naciskając ENTER nastąpi przejście do zaznaczonego odnośnika. Używając strzałek "w dół" i "w górę" można przewijać strony.

 

 

INFORMACJE ZWROTNE I KONTAKT:

 

Osoba do kontaktu w sprawie dostępności : Marlena Marszałek. Kontakt : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub proszę kontaktować się z sekretariatem szkoły                  tel. 65 520 40 02.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądani zapewnienia dostępności.

 

 

INFORMACJE NA TEMAT PROCEDURY:

 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu  7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich . https://www.rpo.gov.pl/pl

Informacja, jak to zrobić znajduje się na stronie :

 https://www.rpo.gov.pl/content/jak-mozna-zwrocic-sie-do-rpo

 

 

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA:

 

1.     Do budynku szkoły prowadzą dwa wejścia od Placu Jana Amosa Komeńskiego 1od strony boiska szkolnego, jedno posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, a drugie to winda                       z domofonem po lewej stronie służącym do przywołania pracownika szkoły w celu pomocy. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.

2.     Parking dla osób niepełnosprawnych znajduje się na Placu Jana Amosa Komeńskiego na terenie strefy zamieszkania na przeciwko wejścia na teren szkoły od strony boiska  szkolnego.

3.     Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściach są pracownicy szkoły.

4.     W budynku na każdym poziomie (parter, I piętro, II piętro, III piętro) znajduje się korytarz. Na kondygnacje można wjechać windą.

5.     W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

6.     Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.

7.     W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

 

 

 

mgr Zofia Szabel-Zakrzewska Dyrektor SP3

mgr Justyna Machowiak Wicedyrektor

skrytka podawcza ePUAP adres:    /SP3Leszno/SkrytkaESP

skład o nazwie Skład_ESP

Podkategorie

W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Przykładowej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z Przykładową Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawowe informacje

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREOrganizacja

W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

COM_CONTENT_READ_MOREDziałalność

W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORERaporty i sprawozdania

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREGospodarka

W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszego Przykładowej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.

COM_CONTENT_READ_MORESprawozdania finansowe

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole i audyty

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

COM_CONTENT_READ_MOREZałatwianie spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w Przykładowej Instytucji