ROOT
STATUT SP3 Leszno
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Ewelina Baksalary)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 192
Zarządzenie Statut 2025
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Ewelina Baksalary)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 234
Statut SP3 2025
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Ewelina Baksalary)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 246
Statut 2022 r.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Administrator
- Wytworzony przez: Administrator (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 644
Aneks do Statutu
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 1166
.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Specjalista ds. planowania)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 5642
Sprawozdanie finansowe za rok 2024
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/14
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 413
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/13
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 696
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 905
Sprawozdania finansowe za rok 2022
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Baksalary
- Wytworzony przez: Ewelina Baksalary (Administrator)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 1319
Sprawozdanie finansowe jednostki zostało umieszczone na stronie;
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/7
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (specjalista ds planowania)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 1050
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/10
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Marlena Marszałek
- Wytworzony przez: Marlena Marszałek (kadry)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 1256
sprawozdanie finansowe jednostki zostało umieszczone na stronie
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/8
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Specjalista ds. planowania)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 1681
sprawozdanie finansowe jednostki zostało umieszczone na stronie
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/9
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Specjalista ds. planowania)
- Nadrzędna kategoria: Działalność
- Kategoria: Raporty i sprawozdania
- Odsłony: 2752
http://bip.zojo.leszno.pl/dokumenty/10
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Marlena Marszałek
- Wytworzony przez: Marlena Marszałek (kadrowa)
- Nadrzędna kategoria: Gospodarka
- Kategoria: Sprawozdania finansowe
- Odsłony: 11404
Statut Szkoła Podstawowa nr 3 w Lesznie 2022r.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Ewelina Gerszendorf)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 8502
WSTĘP:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Lesznie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej : BIP – Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Lesznie http://bip.sp3leszno.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2019-05-20
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-11-23
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ:
Strona jest czesiowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
· pliki PDF, DOC itp. – redaktor stara się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzić teksty bezpośrednio w serwisie,
· brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i grafik,
· filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
· nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktora serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
· pochodzą z różnych źródeł,
· opublikowane zostały w oparciu o zasady w innej instytucji,
· opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
UŁATWIENIA JAKIE POSIADA STRONA:
· odpowiedni kontrast,
· możliwość powiększania wielkości liter na stronie,
· moduł wyszukiwania,
· fokus wokół elementów nawigacyjnych,
· skróty klawiszowe – na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych.
· Tryb nocny.
Deklarację sporządzono 2020-10-05
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Lesznie.
DODATKOWE INFORMACJE ORAZ ZAPISY SKRÓTÓW KLAWIATUROWYCH:
Podmiotowa strona BIP została zaprojektowana tak, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać używając różnych systemów operacyjnych i różnych przeglądarek. Dla osób słabo widzących przeznaczona jest wersja tekstowa oraz wersja o zwiększonym kontraście. Możliwa też jest zmiana wielkości czcionki tekstu w opublikowanych informacjach.
Oprócz myszki na po stronach można się poruszać za pomocą klawiatury. Klawisz "TAB" przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy SHIFT+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Naciskając ENTER nastąpi przejście do zaznaczonego odnośnika. Używając strzałek "w dół" i "w górę" można przewijać strony.
INFORMACJE ZWROTNE I KONTAKT:
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności : Marlena Marszałek. Kontakt : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub proszę kontaktować się z sekretariatem szkoły tel. 65 520 40 02.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądani zapewnienia dostępności.
INFORMACJE NA TEMAT PROCEDURY:
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich . https://www.rpo.gov.pl/pl
Informacja, jak to zrobić znajduje się na stronie :
https://www.rpo.gov.pl/content/jak-mozna-zwrocic-sie-do-rpo
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA:
1. Do budynku szkoły prowadzą dwa wejścia od Placu Jana Amosa Komeńskiego 1od strony boiska szkolnego, jedno posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, a drugie to winda z domofonem po lewej stronie służącym do przywołania pracownika szkoły w celu pomocy. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
2. Parking dla osób niepełnosprawnych znajduje się na Placu Jana Amosa Komeńskiego na terenie strefy zamieszkania na przeciwko wejścia na teren szkoły od strony boiska szkolnego.
3. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściach są pracownicy szkoły.
4. W budynku na każdym poziomie (parter, I piętro, II piętro, III piętro) znajduje się korytarz. Na kondygnacje można wjechać windą.
5. W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
6. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
7. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Karol Kowalski
- Wytworzony przez: Karol Kowalski (administrator)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 625815
mgr Zofia Szabel-Zakrzewska Dyrektor SP3
mgr Justyna Machowiak Wicedyrektor
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Specjalista ds. planowania)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 9240
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Ewelina Gerszendorf)
- Kategoria: Szablony artykułów
- Odsłony: 6998
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Ewelina Gerszendorf)
- Kategoria: Szablony artykułów
- Odsłony: 7625
skrytka podawcza ePUAP adres: /SP3Leszno/SkrytkaESP
skład o nazwie Skład_ESP
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Ewelina Gerszendorf
- Wytworzony przez: Ewelina Gerszendorf (Ewelina Gerszendorf)
- Kategoria: Szablony artykułów
- Odsłony: 6927
Podkategorie
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 18
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Przykładowej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z Przykładową Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
Organizacja Liczba artykułów: 0
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Działalność Liczba artykułów: 14
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 8
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia Przykładowej Instytucji.
Gospodarka Liczba artykułów: 1
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszego Przykładowej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 0
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 0
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 0
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 0
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.